Hankkija ostaa Maaseudun Tulevaisuuden etusivun mainoksia 100 vuoden välein

Maaseudun Tulevaisuus perustettiin lokakuussa 1916 tavoitteenaan maaseudun sivistäminen osuustoiminta-aatteen hengessä. Hannes Gebhard perusti lehden niukoissa olosuhteissa Pellervo-Seuran taloudellisella tuella. Hankkija oli tähän aikaan nuori kasvuhakuinen yritys ja se osti ensimmäisestä lehdestä etusivun mainoksen.

 

Lokakuussa 2016 Suomen toiseksi suurin päivälehti Maaseudun tulevaisuus täytti sata vuotta. Hankkija osti silloinkin lehdestä etusivun mainoksen, mutta sitä ennen kokeilimme miltä alkuperäinen mainos olisi näyttänyt, jos olisimme vain päivittäneet sen tähän päivään. Huomasimme että mainonnan perusviesti kestää hyvinkin 100 vuotta.