Ajosilppurit
JAGUAR -ainut laatuaan!
JAGUAR tarjoaa työtehoa, joka hakee vertaistaan. Ajomukavuutta ja käsittelyn helppoutta, jotka eivät jätä toiveille varaa. Luotettavia koneita ilman kompromisseja: CLAAS JAGUAR mallisarjaMenestyneimmän ajosilppuri myötä, jota vuodesta 1973 alkaen on valmistettu yli 40 000 kappaletta varmistetaan, että miljoonilla ihmisillä on päivittäin maitoa lasissaan. Siihen tulokseen pääsemiseksi, olemme parantaneet JAGUAR'ia jatkuvasti.Voit luottaa maailmanmestariin
Pienempi polttoaineen kulutus
Se kuluttaa vain 0,41 l/tonni ja säästää polttoainetta myös enimmäisteholla. Teholuokassaan se on kiistatta tehokkain ajosilppuri.
Paras mahdollinen hyötysuhde
Voiko korjata 400 tonnia tunnissa ja silti kuluttaa vähän? Vertailuissa JAGUAR'in voimansiirtojärjestelmä on vakuuttanut erinomaisella hyötysuhteellaan. Moottorin teho on tarkalleen sovitettu voimansiirtojärjestelmän mukaan.
Tehokas voimapaketti
Sen 462 - 925 hevosvoimaa varmistavat erinomaisen työtehon: älykäs moottorin ohjausjärjestelmä CEMOS AUTO PERFORMANCE tarjoaa 7% enemmän korjuutehoa 12% pienemmällä polttoainemäärällä.
Rehua parhaimmillaan
Älykkäästi ohjatut avustavat järjestelmät mahdollistavat sen, että säilörehun laatu säilyy aina hyvänä. CLAAS JAGUAR'in kulutuksen suhde korjattuun rehumäärään (l/tonni) on optimoitu.
Kuljettajaa avustavat toiminnot helpottavat työtäsi
AUTO FILL, AUTO PILOT, CEMOS AUTO PERFORMANCE ja dynaaminen ohjaus ovat vain muutamia toimintoja, jotka avustavat sinua pitkinä työpäivinä, sadon korjaamisessa. Eikä ohjaamokaan jätä toivomisen varaa. Se tarjoaa mm. erinomaisen näkyvyyden, ergonomisen, yksilöllisesti säädettävä istuimen ja rauhallisen työympäristön
Kokonaisuus vertaansa vailla
JAGUAR ajosilppurimallistosta löytyy tehotarpeeltaan sopiva malli jokaisen tilan tarpeeseen kun sadonkorjuu halutaan nostaa uudelle tasolle! Varusteet voidaan räätälöidä ja optimoida tilakohtaisesti tarpeen mukaan.JAGUAR -mallisto
JAGUAR | Moottori | Malli | Sylintereitä | Moottoriteho kW (hv) |
---|---|---|---|---|
840 | Mercedes-Benz | OM 471 LA | R6 | 320 (435) |
850 | Mercedes-Benz | OM 471 LA | R6 | 340 (462) |
860 | Mercedes-Benz | OM 471 LA | R6 | 390 (530) |
870 | Mercedes-Benz | OM 473 LA | R6 | 430 (585) |
880 | Mercedes-Benz | OM 473 LA | R6 | 480 (653) |
930 | Mercedes-Benz | OM 471 LA | R6 | 340 (462) |
940 | Mercedes-Benz | OM 471 LA | R6 | 390 (530) |
950 | Mercedes-Benz | OM 473 LA | R6 | 430 (585) |
960 | Mercedes-Benz | OM 473 LA | R6 | 480 (653) |
970 | MAN | D4276 | R6 | 580 (790) |
980 | MAN | D2862 | V12 | 625 (850) |
990 | MAN | D2862 | V12 | 680 (925) |
Ainutlaatuinen voimansiirto
Kaikki etuvarustevoimansiirrot on integroitu päävoimansiirtoon. Kierrosnopeuden vaihtelut vaikuttavat samalla tavalla etuvarusteen, syötön, silppurikelan, kiihdytyskelan ja jyvämurskaimen kierrosnopeuteen. Etusi: Silpun pituus pysyy jatkuvasti vakionaKaksi riippumatonta ja muutettavaa etuvarustevoimansiirtoa.
Sila-Bac -säilöntäaineet ja AppliPro -pienannostelija | Lapua | Ilkan Tila Oy
Nurmen Kasvuohjelma | Koetulokset Mäntsälä 2022
JAGUAR edut
JAGUAR materiaalin kulku